lunes, 21 de marzo de 2011

Avui la lluna m'ha parlat a cau d'orella

La lluna tan tafanera
s'ha acostat a prop de casa
i la nit sembla de dia.

Mira com creixen les flors!
m'ha dit
mira el verd de les fulles!
faré aturar el vent de mar
perquè faci olor el silenci
perquè escoltis créixer l'herba.

Posa't les ulleres fosques!
segueix dient-me
que la meva llum enlluerna!
no tenquis pas els ulls
perquè veuràs meravelles
perquè els ompliràs de vida.

Quan sentis la força de l'aigua!
em diu
quan tinguis ganes de riure!
llavors és quan me n'aniré
perquè neixi un altre dia
perquè ... avui és primavera.



Avui sento la remor de les teves mans...

11 comentarios:

montse dijo...

M'agrada aquesta companyia, que acompanya fins fer arrencar un somriure.

Galionar dijo...

Quina sort tenir una lluna amiga que ens fa companyia i no ens deixa sols fins que tornem a ser capaços de somriure...!
El teu poema m'ha parlat. Gràcies.

Carme Rosanas dijo...

Aquesta lluna? la més grossa en no sé quants anys? Ets un home afortnat Pere, això si que és una amiga! :)

És un poema preciós!

novesflors dijo...

Que tingues una agradable i poètica primavera.

onatge dijo...

Veig que la Lluna
també és la mestressa
de les teves marees,
i dóna tremp al
teu esperit de viure.
Sense la Lluna
estaríem orfes...

Des del far amb bona lluna.
onatge

Unknown dijo...

La Primavera és el vertader principi. Et desitjo totes les coses bones que he demanat al meu Noruz, aquest any obert al 3.
Bona nit, Pere, bona Vida.

Joana dijo...

magnífic cant a la primavera, Pere.

A la teua cambra
la veu de la lluna
a quatre veus canta,
l'escoltem tots a una
i no entenem ni pruna,
sols per tu delira
i amb la llum del dia
com qui no té espera
es vist de primavera.

No em faces cas he anat a mil i una. Li has dedicat un cant molt bonic a la primavera!!!

Joana dijo...

Bon senyal sentir remor de mans...la primavera ens arriba insultanment bella i aquesta lluna pressagi de nits llargues... l'estiu a la cantonada.
Bona nit Pere

ROSA ARAUZ dijo...

Cada día que me levanto intento que la primavera viva en mi eternamente, de hecho de vez en cuando se posa un ruiseñor para deleitar mis sentidos ;)

Pere muy agradecida por tus siempre maravillosas y amables palabras en mi blog.

MUCHA LUZ

Guspira dijo...

M'agrada que la lluna em parli a cau d'orella i m'agrada que arribi la primavera.
M'agraden els teus versos!

sargantana dijo...

valdria la pena esser lluna nomes per sentir-se protagonista d'questes paraules.
molt maco !!
petonets de plata