viernes, 2 de marzo de 2012

Joc de miralls


Mirall de dues cares.

Demà
compraré un mirall de dues cares
al matí
em maquillaré d'una banda
a la nit
em rentaré la cara per l'altra
i tu
mira'm... com vulguis.


Mirall trencat.

I la meva imatge
es va fer mil imatges
i... no sabia trobar-me.


Mirall transparent

Darrere el mirall només hi ha la meva imatge
és a dir jo mateix
dóna-li la volta i em veuràs
emmirallant-me ... del reves.


Mirall de cada dia.

Baixant amb l'ascensor el mirall em va parlar:
"Tens trenta segons per dir-me alguna cosa"
Veient la meva imatge de sorpresa
no vaig saber ... que dir-me.


Siniestro Total.- "Oh, que raro soy..."

La foto és de jmavedillo.

6 comentarios:

sargantana dijo...

l'ultim es com mes meu, sens dubte
pero m'encanta el mirall trencat

aquest post es el pur reflexe del seu creador

un peto de bona nit, senyor Pere

cantireta dijo...

El mirall m'acomiada: "Passi-ho bé, senyora!" i somriu.

Carme Rosanas dijo...

M'encanta aquest joc de miralls diversos. Molt!

Jo també em quedo amb el mirall trencat...

Bona nit i bon cap de setmana, Pere. Ben emmirallat!

Joana dijo...

Mirall trencat,
bocinets del meu jo,
criden per mi.

Bon dia, Pere, tot un ventall de suggerències amb el joc de l'espill, les cares i les identitas.

Enhorabona

Galionar dijo...

Pere, més literatura sobre el tema:

HOME DAVANT DEL MIRALL
L'home del mirall és tan semblant
a mi, que gairebé m'hi confondria:
tenim a la mirada melangia
d'un temps que va fugir no sabem quan.
Tots dos portem rellotge de polsera,
tots dos el contemplem per un instant,
i veig el meu que fuig cap endavant,
i veig que torna el d'ell cap endarrera.
Amic, ens separem per sempre més:
jo fujo, tu te'n tornes. Qui podria
preveure el més feliç, si no sabria
ni quin desig tenim ni que lluny és? (David Jou, Mirall de vellut negre)

Una abraçada.

novesflors dijo...

Oh, quina meravella de post. M'ha encantat.
(Mirall màgic: em puc veure tal com m'agradaria ser).